نرخ بلیت اتوبوس محور شهرکرد به شلمچه اعلام شد

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نرخ بلیت اتوبوس محور شهرکرد به شلمچه را از ۴۲۰ هزار تومان تا ۶۸۰ هزار تومان متناسب با نوع اتوبوس اعلام کرد.

حسین مالکی معاون حمل‌ونقل این اداره‌کل در جلسه کمیته حمل‌ونقل سوخت که یکی از کمیته‌های ستاد اربعین استان است، گفت: دو دستگاه جرثقیل برای استقرار در مرز، احداث ۳ موکب در محل‌های گوشنگلی، کوشکی و کارون ۴ برای پذرایی از زائران، فعال بودن راهدارخانه‌ها، گشت‌های راهداری و ایجاد تعمیرگاه‌های جاده‌ای برای خدمت‌رسانی به زائران راهپیمایی اربعین پیش‌بینی شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در جلسات قبلی مقرر شده که ساعت کاری رانندگان از ۹ ساعت به ۱۲ ساعت ارتقاء یابد همچنین مقرر شد ۲.۵ برابر سوخت مازاد به ناوگان و مشوقات به رانندگان پرداخت شود.

مالکی اظهار کرد: نرخ بلیت سفر به سمت مرز این استان مشابه نرخ استان اصفهان است یعنی بلیت خودرو‌های ۲۵ صندلی ۶۸۰ هزار تومان، نرخ بلیت خودرو‌های ۳۰ نفره ۵۴۰ هزار تومان و نرخ بلیط اتوبوس‌های ۴۲ نفره ۴۲۰ هزار تومان اعلام شده است.


بیشتر بخوانید


جعفر مردانی کارشناس مدیریت بحران استانداری استان نیز در ادامه این جلسه گفت: در جلسات کمیته زیرساختی که به مدیریت استاندار برگزار شد مقرر گردید که ۳ دستگاه تانکر سیار، یک دستگاه یخ‌ساز و ماشین یخچال‌دار به ستاد عتبات و عالیت معرفی شوند که این امر محقق شد، همچنین زمین واقع در شلمچه که تحت عنوان مجتمع خدمات رفاهی بود در حال آماده‌سازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار