سوارکاری می تواند ورزش همگانی شود

دبیر فدارسیون سوارکاری گفت: ورزش سوارکاری با توجه به توسعه گردشگری می تواند ورزش همگانی شود.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد جلسه مجمع انتخابات هیات سوارکاری مازندران برگزار و در پایان رای گیری سید بشیر جعفری کناری با کسب ۲۶ رای از ۲۶ رای ماخوذه برای ۴ سال سکاندار هیات سوارکاری مازندران شد.

دهدشتی دبیر فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه گفت: سوارکاری در کشور با تلاش و همت همگانی به جایگاه واقعی خود می رسد و نحقق این امر نیز  در گرو وفاق، همدلی و مطالبه گری همه‌ فعالان این رشته ورزشی است.

او با بیان اینکه مدیریت باید بر پایه خرد جمعی باشد و رئیس هیات ضمن رعایت اصول برنامه ریزی و برنامه محوری، چشم انداز سوارکاری مازندران را طراحی کند، افزود: برگزاری مستمر مسابقات، توسعه زیرساخت ها، استخراج نظرات و نقد‌های پیشکسوتان استان مازندران مورد انتظار است.

دهدشتی گفت: هیات ها، بازوان اجرایی فدراسیون هستند و استان مازندران با توجه به استعداد گردشگری، باید برای توسعه سوارکاری همگانی همزمان با توسعه گردشگری برنامه ریزی داشته باشد.

رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مجمع با بیان اینکه رشته سوارکاری مورد تاکید و سفارش اسلام است، گفت: کارمان در مدیریت هیات‌های ورزشی باید دقیق و برنامه ریزی شده باشد و اگر ساختار هیات درست باشد همه ناچار به رعایت چارچوب و قواعد خواهند بود.

او گفت: روسای هیات‌های ورزشی استان در شکل دهی تیم مدیریتی به همه جوانب توجه شود و علاوه بر اینکه افراد تاثیرگذار  را در هیات ها انتخاب می کنند بهتر است در همه شهرستان‌ها هیات‌های شهرستانی نیز تشکیل شود.

رجبی با بیان اینکه اسب سواری با توجه به شرایط مازندرانی می تواند ورزش همگانی شود، افزود: افزایش تمایل مردم استان به پرورش اسب و سوارکاری با کارهای فرهنگی فاخر محقق می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار