سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن:

به حمایت هواداران ارومیه‌ای نیاز داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: امروز از کیفیت بازی‌مان راضی نبودم ولی برای پیروزی در دیگر دیدارها به حمایت هواداران ارومیه‌ای نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در پایان دیدار تیمش مقابل تایلند که به برتری ژاپنی‌ها انجامید در مصاحبه با خبرنگاران گفت: امروز از کیفیت بازی‌مان راضی نبودم و تمامی تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در مسابقات بعدی بازی بی‌نقص و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.

فیلیپ بلین  اظهار داشت: بسیار مهم بود که مسابقه نخست را با برد شروع کنیم. هر چند کیفیت بالایی در این دیدار نداشتیم، اما تلاش می‌کنیم که با گذشت زمان باکیفیت‌تر و مسلط‌تر بازی‌های خود را انجام دهیم.

وی افزود: امروز از کیفیت بازی‌مان راضی نبودم و تمامی تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در مسابقات بعدی بازی بی‌نقص و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی ژاپن در پایان به جو بی‌نظیر ورزشگاه غدیر و حمایت هواداران ارومیه‌ای از تیم ژاپن نیز اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که در این جو بی‌نظیر بازی کردیم و هواداران به خوبی و با شور و حرارت از تیم ما حمایت کردند. امیدوارم این حمایت‌ها در دیدار‌های آینده نیز ادامه‌دار باشد.

تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار خود در رقابت‌های والیبال مردان آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل تایلند به برتری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.