بلیت هواپیما را از هر جایی نخرید

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: زائران کربلا در ایام اربعین، برای تهیه بلیت هواپیما، صرفا از طریق سایت‌های مجاز اقدام کنند.

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  با اشاره به اینکه امسال، با هدفِ فراهم کردن دسترسی آسان، بلیت‌های اربعین، برخط و با قیمت تعیین شده به فروش می‌رود، از زائران خواست بلیت‌های اربعین را در پرواز‌های مستقیم بین ایران و عراق صرفا از طریق پایگاه رسمی هر یک از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی و دفاتر فروشِ برخطِ منتخب که اسامی آن‌ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده شده است و به روز می‌شود، خریداری کنند.

جعفر یازرلو با تاکید بر اینکه هیچ کدام از شرکت‌های هواپیمایی، مجاز به فروش بلیت به غیر از دو روش فوق نیستند، افزود: زائران برای اجتناب از بروز تخلفاتی مانند فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی به دست عده‌ای از دلالان و سوداگران، با برنامه ریزی دقیق برای تهیه بلیت به صورت رفت و برگشت اقدام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست در صورت مشاهده تخلف در نرخ و استفاده از مَجاریِ فروشِ غیرمجاز، موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافرِ سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع دهند تا در اسرع وقت، با متخلفان برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار