معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز عملیات تأمین ارز زائران اربعین در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از آغاز فعالیت باجه اختصاصی و عملیات تأمین ارز زائران اربعین در استان خبر داد. 

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی  در حاشیه بازدید از یکی از شعب بانک‌های استان برای تأمین ارز مورد نیاز اربعین گفت: یکی از مهمترین نیازمندی‌های مردم در مراسم اربعین، تأمین ارز است.

او افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، پارسیان و پست بانک مأموریت دارند در سطح کشور و استان، موضوع تأمین ارز برای زائران اربعین را انجام دهند.

عباس زاده گفت: از امروز عملیات تأمین ارز در شعب بانک‌های منتخب در استان آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی  ، با اشاره به بازدید انجام شده از شعبه مرکزی بانک صادرات بیرجند، عنوان کرد: با تمهیدات انجام شده، باجه مخصوص برای این امر راه اندازی شده و با همکاری بانک‌ها در افزایش ساعت اداری به زائران خدمات ارائه ارز هر روزه انجام خواهد شد.

او اظهار  کرد: زائرین می‌توانند برای تأمین ارز مورد نیاز خود به شعب بانک‌های منتخب مراجعه کنند.

عباس زاده  تأکید کرد: مدیران بانک‌های منتخب نیز تمهیدات لازم را برای تأمین ارز مورد نیاز زائران استان از شعب کشوری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی  ادامه داد: از زائران هم استانی خواستاریم با زمان بندی به شعب بانک‌های منتخب مراجعه کنند تا بدون هیچ دغدغه‌ای ارز مورد نیاز سفر را تهیه نمایند.

برچسب ها: اربعین ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.