در آستانه اربعین؛

۲۲۰ تن کالای اساسی به خراسان جنوبی اختصاص یافت

در آستانه اربعین حسینی ۲۲۰ تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی اختصاص یافت.

پیشدادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی با اشاره به این که در آستانه اربعین ۲۲۰ تن کالای اساسی به خراسان جنوبی اختصاص یافت گفت: از این مقدار ۷۰ تن برنج، ۶۰ تن شکر و ۹۰ تن آرد است که به منظور برپایی آیین‌های عزاداری اربعین حسینی و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه این کالاهای اساسی با قیمت‌های اعلامی درب انبار توزیع می‌شود، افزود: برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان برای برپایی مواکب و هیأت‌های اربعین حسینی در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است.

پیشدادیان عنوان کرد: شکر سفید نیز با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار موکب‌های اربعین استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی ادامه داد: طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب‌های اربعین برای این ایام گرانقدر با قیمت دولتی اجرا می‌شود و این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی و کارخانه‌های آردسازی استان تأمین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.