۹ درصد از مشترکان آب لرستان جز پر مصرف‌ها هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۹ درصد از مشترکان آب این شرکت جز پر مصرف‌ها هستند.

یاسر اکبریان، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان حدود ۶۰۰ هزار مشترک آب دارد که خوشبختانه حدود ۴۶ درصد از این تعداد مشترک در ماه‌های تیر و مرداد مصرفی زیر الگوی مصرف تعریف شده قرار دارند که نرخ تعرفه آنها بر اساس یارانه حداکثری آنها محاسبه می‌شود.

وی همچنین تعداد مشترکینی در استان که تا دوبرابر الگوی آب مصرف می‌کنند نزدیک به ۴۵ درصد و مشترکین پرمصرف ۹ درصد اعلام کرد و گفت: با اعمال تعرفه‌ها و آموزش مدیریت مصرف بهینه آب تلاش می‌کنیم این دسته از مشترکین پرمصرف را به سمت الگوی مصرف سوق دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: محاسبه آب‌بها ۵۸ هزار و ۷۲۳ مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تا سقف ۱۶ مترمکعب مصرف آب در یک دوره یا مصرف ۵۳۳ لیتر در روز مشمول تخفیف صددرصدی و رایگان است.

اکبریان، اشاره‌ای به تخفیف در فروش انشعاب به برخی از اقشار جامعه هم کرد و گفت: در راستای ابلاغ ضوابط اعمال معافیت‌ها و بخشودگی‌های قانونی تعرفه‌های آب و فاضلاب از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه تعداد ۲۲۶ فقره انشعاب به خانواده‌های معظم شهدا، بهزیستی، کمیته امداد و خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت واگذار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.