انتظاری: بازیکنان پرسپولیس نباید ذوب آهن را دستکم بگیرند/ باید مهاجم خارجی را اول فصل می گرفتند

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان نباید تیم ذوب آهن را دستکم بگیرند، اما به نظرم آن‌ها می‌توانند ۳ امتیاز را بگیرند.

سهراب انتظاری مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم ما از لحاظ فوتبالی و نتیجه باب میل هواداران است. ما ۲ بازی اول خود را خیلی  قوی شروع کردیم و گام خود را محکم برداشتیم و ۶ امتیاز گرفتیم. به نظرم کسب ۳ امتیاز بازی‌های اول سخت است، چون بدن‌ها در حالت بدنسازی هستند، اما تیم ما با برد در ۲ بازی اول خود شرایط خوبی به دست آورده است.

او ادامه داد: وضعیت تیم پرسپولیس خوب است. به هر حال بازی کردن با تراکتور جلوی هوادارانش در تبریز خیلی سخت است، اما سرخپوشان برابر این تیم تبریزی خیلی خوب بازی کردند. موقعیت‌های زیادی  در این بازی داشتیم، اما فقط یک گل زدیم. به نظرم ایراد ندارد و مهم این بود که ۳ امتیاز این بازی از آن خودمان کردیم.

ذوب آهن  به یک تیم چغر معروف است 

انتظاری درباره بازی پرسپولیس برابر تیم ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ذوب آهن همیشه سابقه خوبی در فوتبال ما داشته  و در چند سال اخیر به عنوان یک تیم چغر شناخته شده است. این تیم اصفهانی همیشه فوتبال خوب بازی می‌کند و زیاد امتیاز از دست نمی‌دهد. البته امسال ذوبی‌ها با تغییر و تحولاتی که داشتند امسال ربیعی سرمربی شان شده است. البته به نظرم پرسپولیس می‌تواند تیم ذوب آهن را شکست بدهد.

باز ی  با ذوب آهن بهترین فرصت  پرسپولیس برای بردن است 

او افزود: یکسری از تیم‌ها از جمله تراکتور و ذوب آهن تغییر و تحولات زیادی در لیگ داشتند و تا این تیم‌ها بخواهند هماهنگ شوند زمان می‌برد و ۶ هفته‌ای طول می‌کشد تا بازیکنانشان با هم به هماهنگی برسند. من فکر می‌کنم این بهترین فرصت برای پرسپولیس است تا این تیم‌ها به خودشان بیایند سرخپوشان می‌توانند امتیازات را جمع کنند و جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنند. البته نباید ذوب آهن را دستکم بگیریم، اما تیم پرسپولیس  قدرتمند است و بازیکنان باکیفیتی دارد.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: وقتی که پرسپولیسی‌ها توانستند تیم تراکتور را جلوی هواداران پرشورش و  با این همه بازیکنان قدرتمند شکست بدهد، طبیعی است که آن‌ها می‌توانند  برابر ذوب آهن در تهران پیروز شوند. ان شا الله این اتفاق بیفتد و ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

ای کاش عبدی در جمع پرسپولیسی ها می ماند 

انتظاری درباره پیوستن مهدی عبدی مهاجم سابق پرسپولیس  به تیم تراکتور گفت: اکنون ما مهاجم نداریم و فقط با شهاب زاهدی در خط حمله بازی‌ها را سپری می‌کنیم. عبدی ۵، ۶ سال برای تیم ما خیلی زحمت کشید و بازی‌های خوبی انجام داده و دست مریزاد به او می‌گویم. امیدوارم او در تیم جدیدش موفق باشد، اما علت اینکه  چرا عبدی در این برهه فصل از تیم پرسپولیس جدا شده را خبر ندارم. اما‌ای کاش این اتفاق نمی‌افتد و عبدی در جمع سرخپوشان می‌ماند، چون این بازیکن با تجربه‌تر شده است و کادر فنی می‌توانست از او استفاده کند. به طور حتم سرمربی تیم پرسپولیس دلیل خاص خود را داشت که با جدایی عبدی موافقت کرد.

باید به جنگ غول های عربستانی برویم 

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان  می‌خواهند مهاجم خارجی بگیرند، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد.  البته ما بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم. اما اگر پرسپولیس می‌خواست مهاجم خارجی بگیرد اول فصل باید این اقدام را انجام می‌داد تا بازیکن جدید با سایر نفرات تیم هماهنگ می‌شد و سرخپوشان با آمادگی به مصاف حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا می‌رفتند. اکنون تیم‌های متمول عربستانی هزینه‌های زیادی کردند و برای بازی‌های آسیایی برنامه ریزی انجام دادند و ما  باید به جنگ غول‌های عربستانی برویم و به طور طبیعی خیلی سخت است. اگر ما ابزار لازم نداشته باشیم دست سرمربی تیم خالی است.

سقف بودجه دست باشگاه پرسپولیس را بسته است 

او افزود: به نظرم باید برای حضور در آسیا هزینه شود. به نظرم سقف بودجه کار را خراب کرد. همه جای دنیا هزینه‌های هنگفتی می‌کنند. شما حساب کنید که تیم النصرعربستان ۲۰۰ هزار دلار به رونالدو داد و او را به کشور خودش آورد، چون فوتبال ورزشی است که تماشاچی دارد و یکی از پرطرفدارترین ورزش هست. من فکر می‌کنم سقف بودجه دست باشگاه پرسپولیس را بسته است. امیدوارم یک مهاجم خوب بیاورند که تجربه بین المللی داشته باشد و بتواند کمک حال پرسپولیس باشد. همچنین ما بتوانیم در آسیا از بازیکن جدید استفاده کنیم و برای ما مثمر ثمر باشد نه اینکه فقط اسم خارجی  داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سلام..
آقایان مسئول....
چرا برای بازیکنان استقلال این کار را انجام ندادید تا آنها در تیم استقلال بازی کنند..
باز حی بگین تیم پرسپولیس...
تیم نور چشمی نیست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
یه جوری میگید باید اول فصل محاجم میگرفتند مثل ابنکه ذوب اهن شده منچستر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
داداش شماره حساب بده تا از فردا حقوق کارگر و اوسا و عمله که سر جمع ماهی ۱۰ میلیون نمیشه بریزیم حساب شما دو تیم تهرانی ،بعد بخورین و برین ترکیه و.. عشق و حال!
مرد حسابی بازیکنی تو فوتبال زیر ۱۰ میلیارد نمیگیرن، ما موندیم تو یه اجاره خونه ۲۰۰ میلیون تومنی!!!!
آخرین اخبار