نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

ریل گذاری‌ برای بهبود اقتصادی یک حرکت ملی است

امام جمعه ارومیه گفت: ریل گذاری‌های بسیاری در راستای بهبود اقتصادی جامعه از سوی دولت انجام شده که بخش مهمی از آن‌ها در هفته دولت نمایان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی خود سعی در تقویت امید در جامعه دارد که رشد ۴.۴ درصدی اقتصاد نیز جزئی از این حرکت ملی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی  اظهار کرد: ریل گذاری‌های بسیاری در راستای بهبود اقتصادی جامعه از سوی دولت انجام شده که بخش مهمی از آن‌ها در هفته دولت نمایان است.

وی اضافه کرد: رشد اقتصادی کشور به ۴.۴ درصد رسیده در حالی که این رقم در زمان دولت‌های پیشین صفر بود و این نشان از تلاش دولت سیزدهم برای رشد وشکوفایی کشورمان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به فتنه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸، ایجاد گروهک تروریستی داعش در جهان تنها بخشی از نقشه‌های شوم دشمنان در مقابله با اسلام و ایران است.

خطیب جمعه ارومیه با بیان اینکه فتنه های دشمنان تمامی ندارد و نباید فتنه‌های متعدد دشمنان فراموش کرد گفت: تنها با وحدت، همدلی و موفقیت های روزافزون است که می‌توانیم در برابر توطئه های شوم دشمنان ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه وحدت ملی از مهمترین شاخص‌های حفظ حریم کشور و جامعه است، ادامه داد: دشمنان ایران سعی در تزلزل نظام فرهنگی و اجتماعی ما دارند، ولی مردم هوشمند ایران نباید اجازه بدهند تا دشمنان اسلام با نفوذ در اذهان عمومی، امید را از دل جامعه بزدایند.

وی با تاکید بر فضیلت و ثواب زیارت اربعین گفت: امروز از هر نقطه جهان به زیارت اباعبدالله‌الحسین (ع) می‌روند تا شفاعت این امام بزرگوار را در زندگی آنان نقش ببندند.

نماینده ولی فقیه در استان به دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب اشاره و افزود: رهبری در این دیدار فرمودند: تمام هدف دشمنان سلب آسایش و امنیت از کشور عزیزمان ایران است چرا که استقرار امنیت در کشور مسئله مهمی است و تمام کارها در کشور وابسته به امنیت است از این رو نباید اجازه دهیم دشمن به هدف خود برسد.

وی گفت: رهبری در این دیدار فرمودند: اینک ایران اسلامی با امید و اعتماد به قله نهایی نزدیک شده است و فتنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و به موفقیت های عظیم در حوزه‌های مختلف نزدیک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.