۱۱۶ خانه مددجو با تولید برق به شبکه برق متصل شدند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت:۱۱۶ خانه مددجو با نصب تجهیزات تولید برق از انرژی خورشید به شبکه برق متصل شده و نیازمندان صاحب درآمد شده اند.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی دو سال گذشته ۱۱۶ خانه مددجو با نصب تجهیزات تولید برق از انرژی خورشید به شبکه برق متصل شده و نیازمندان صاحب درآمد شده اند.

وی افزود: در موفقیت این طرح همین بس که خانواده‌ها در اجرای این طرح استقبال دارند چراکه شرکت برق به مدت ۲۰ سال برق تولیدی را خریداری می‌کند و از طرفی قطعات نصب شده نیز دارای ۵ تا ۱۰ سال ضمانت است.

وی تصریح کرد: استان قزوین کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها دستگاهی است که توانسته موضوع تولید انرژی برق را در خانه‌های مسکونی اجرایی کند که ضمن تولید برق و کمک به شبکه برق کشور، در حوزه پدافند غیرعامل نیز اثرگذاری داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر ۶۰ منزل مسکونی مددجویی برای نصب تجهیزات تولید برق از انرژی خورشیدی در حال اجراست که با پایان کار به شبکه برق متصل خواهد شد.

وی یادآورشد: در صورت تأمین تسهیلات بانکی بیشتر و تجهیزات کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد در زمینه، افزایش تولید برق بیشتر را برای شبکه برق و ایجاد درآمد را برای نیازمندان اجرایی کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در زمینه اشتغال زایی موضوع خانواده‌های زن سرپرست خانوار و خانواده‌های کم توان از مسائلی است که باید در اشتغال مورد توجه قرار گیرد از این رو تولید برق از انرزی خورشیدی یکی از طرح‌های اشتغال اجرا شده برای این خانواده هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار