مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

رفع مشکلات مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل امری ضروری است

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد.

هاشم علایی ۴ شهریور در نشست مشترک با مدیر مخابرات منطقه اردبیل اظهار داشت: تامین زیرساخت‌ها و ایجاد بستر‌های مناسب سرمایه گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه گذاران در استان دارد که برای تحقق این هدف مهم، شرکت شهرک‌های صنعتی از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهد کرد.

علایی ادامه داد: بر اساس قانون، دستگاه‌های خدمت رسان موظف به تامین زیرساخت‌ها تا درب ورودی واحد‌های تولیدی هستند که در این راستا، نیازمند مساعدت و همراهی این دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به سرمایه گذاران هستیم.

او با بیان اینکه در دنیای پرشتاب امروزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش و جایگاه ویژه‌‎ای در رونق کسب و کار‌ها محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در شهرک‌های صنعتی، مطمئناً بسیاری از فعالیت‌های تولیدی، سریعتر و آسانتر انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با تعامل و همکاری مناسبی که با شرکت مخابرات استان وجود دارد، امیدواریم با بهبود بستر‌های مخابراتی، گام‌های موثری در رفع مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی استان برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.