برنامه جامع گردشگری مشگین‌شهر تدوین می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر گفت: برنامه جامع گردشگری این شهرستان تدوین می‌شود.

شهرام محمدی، گفت: باتوجه به نقشی که صنعت گردشگری در پیشرفت تحول مناطق دارد و جایگاهی که مشگین شهر به لحاظ منابع خدادادی واستعدادها وپتانسیل‌های طبیعی دارد برنامه جامعی برای حوزه گردشگری مشگین‌شهر در حال تدوین هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر می گوید: رویداد ۲۰۲۳ و انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت کشورهای عضو اکو فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان و هم‌چنین شهرستان مشگین‌شهر بوده و در جلسه‌ای که متخصصان امر گردشگری انجام شده ابعاد مختلف بهره‌مندی از این فرصت بررسی شد.

به گفته او، در سفر وزرای کشورهای عضو اکو که قرار هست در مهر ماه امسال انجام گیرد بازدید از مناطق گردشگری مشگین‌شهر به خصوص منطقه باستانی شهریئری انجام می‌گیرد.

محمدی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی مشگین‌شهر گفت: در نظر داریم هفته فرهنگی مشگین‌شهر را در کشور قزاقستان شهر آلماتی مرکز اقتصادی این کشور برگزار کنیم تا در زمینه جذب توریسم و گردشگر و سرمایه گذار موثر باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: تامین زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان مد نظر قرار دارد و تلاش می‌شود تمامی زیر ساخت‌های گردشگری به نحو احسن فراهم شود و اقامتگاه‌های ارزان قیمت در اختیار گردشگران قرار گیرد.

محمدی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه هتل‌های مدرت در آینده نزدیک در شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: این اقدامات نویدبخش پیشرفت و توسعه گردشگری در این شهرستان و منطقه و استان اردبیل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار