استاندار اردبیل؛

برگزاری نشست وزرای گردشگری اکو در اردبیل فرصت مهمی برای استان است

استاندار اردبیل گفت: برگزاری نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو در اردبیل فرصت مهمی برای استان است و باید از این فرصت برای برندسازی گردشگری اردبیل استفاده کنیم.

سیدحامد عاملی در نشست هماهنگی ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ با اشاره به برگزاری نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو از ۱۲ تا ۱۴ مهرماه در اردبیل، گفت: میزبانی از نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو در ادامه برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مهمی برای استان است که باید بهره‌برداری حداکثری را از این برنامه داشته باشیم.

او افزود: پیش از این و در اردیبهشت ماه سال جاری برنامه افتتاحیه رویداد با حضور سفرای کشور‌های عضو اکو برگزار شد و دستاورد‌های مهمی برای استان داشت که این دستاورد‌ها در قالب حضور گردشگران خارجی و حضور سرمایه‌گذاران در استان مشهود است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: پوشش رسانه‌ای مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ توسط رسانه‌های بین‌المللی به برندسازی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل کمک ویژه‌ای کرد و این بار هم باید در نشست وزرا روند معرفی استان در سطح بین‌المللی ادامه داشته باشد.

عاملی با اشاره به اهمیت حضور سرمایه‌گذاران در استان، ادامه داد: یکی از برنامه‌های نشست وزرای گردشگری اکو برگزاری جلسات B۲B با حضور فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران کشور‌های عضو است که اهمیت ویژه‌ای دارد و ما باید زمینه را برای حضور و فعالیت این سرمایه‌گذاران در استان مهیا کنیم.

او اضافه کرد: نشست وزرای گردشگری مهم‌ترین برنامه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است و از همه دستگاه‌های استان می‌خواهم در برگزاری این نشست همکاری‌های لازم را داشته باشند و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای ادامه روند توسعه گردشگری استان در سطح بین‌المللی برای بعد از سال ۲۰۲۳ نیز انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.