بیست و سومین نمایشگاه صنعت خودرو در مشهد گشایش یافت

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو عصر امروز، با حضور جمعی از مسوولان و مردم آغاز به کارکرد.

سعید صیفی در خصوص تعداد کل مشارکت کنندگان در این نمایشگاه افزود: در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرودر مشهد ۲۰ شرکت خودرو ساز مشارکت دارند.

وی با اشاره به این که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی چهار شرکت است بیان کرد: همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۱۶ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز و کرمان است.

رییس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران بابیان اینکه این نمایشگاه معمولاً از پرطرفدارترین نمایشگاه‌های طول سال می‌باشد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آخرین دستاورد‌ها و ظرفیت‌های صنعت خودرو کشور، رونمایی از محصولات جدید، آشنایی با تکنولوژی و فناوری‌های حوزه خودرو و همچنین ایجاد اشتغال و رونق تولید است.


صیفی با اشاره به اینکه حوزه خودرو از حوزه‌هایی است که اشتغال زیادی را در کشور ایجاد کرده است، یادآورشد: دربیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد برنامه‌های جانبی نشست‌های تخصصی و تست درایو نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مساحت کل واگذار شده به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه ۲۰ هزار متر مربع است.
اظهار کرد: این میزان از فضا شامل سالن‌های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای بازخواهد بود.

صیفی در خصوص زمان برگزاری این رویداد نیز گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۹ لغایت ۱۲شهریور ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای عموم مردم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.