استقرار ۴ دستگاه کانکس اضطراری فول‌تکنولوژی در حرم مطهر رضوی

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: در ایام دهه پایانی ماه صفر، مخابرات منطقه با استقرار ۴ دستگاه کانکس اضطراری فول‌تکنولوژی همراه اول در نقاط مختلف حرم مطهر ظرفیت قابل ملاحظه‌ای را فراهم کرده است.

حسن اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: ما در دو مناسبت دهه پایانی صفر و ایام نوروز، پیک زائر و حضور میلیونی عاشقان حضرت رضا (ع) را در مشهد داریم؛ بنابراین مخابرات منطقه با پیش‌بینی‌های لازم در سه حوزه تلفن ثابت، تلفن سیار و دفاتر خدمات‌رسانی، آمادگی کامل در جهت خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی را دارد.

او افزود: علاوه بر دفاتر ارائه خدمتی که در این ایام به صورت شیفتی فعال هستند تا پاسخگوی زائران و مجاوران باشند، تعدادی ایستگاه سیار خدمت‌رسانی نیز وجود دارد که در ورودی‌های شهر مشهد، در ایستگاه‌های زائر و همچنین اطراف حرم مطهر مستقر هستند تا به زائران خدمت‌رسانی کنند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی ادامه داد: به منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه همراه اول در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر، مخابرات منطقه با استقرار ۴ دستگاه کانکس اضطراری فول‌تکنولوژی همراه اول در نقاط مختلف حرم مطهر امام رضا (ع) و ۵ سایت جدید همراه اول که نوروز امسال در حرم مطهر راه‌اندازی شده، نسبت به دهه پایانی ماه صفر سال گذشته افزایش ظرفیت قابل ملاحظه‌ای را فراهم کرده است.

اروجی بیان کرد: به روزرسانی و بهینه‌سازی کلیه سایت‌های حرم امام رضا (ع) و مسیر‌های منتهی به مشهد از جمله مسیر‌های پیاده‌روی زائران، تست و تقویت سایت‌های داخل حرم و خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) و حضور تیم‌های فنی به صورت ۲۴ ساعته با تجهیزات کامل زیرساختی از اقدامات دیگر مخابرات منطقه در این ایام است.

او تصریح کرد: زائران و مجاوران می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با همراه اول با شماره ۹۹۹۰، تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۱، خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷ و اینترنت تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۰ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.