پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان خراسان جنوبی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان جنوبی از پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان استان خبر داد.

گرامی نسب مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان جنوبی  گفت: نیازمندان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون، ۲۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، مسکن و درمان از صندوق امداد ولایت دریافت کرده اند.

او افزود: این مبلغ در قالب ۲۰ هزار و ۸۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندن استان پرداخت شده است.

گرامی‌نسب بیان کرد: از این مقدار، هزار و ۶۰۲ فقره تسهیلات به ارزش ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش خودکفایی و اشتغال، ۴ هزار و ۷۳۷ فقره به ارزش ۵۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بخش خرید، احداث و تکمیل مسکن و ۱۳ هزار و ۱۰۶ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بخش وام‌های ضروری به حساب نیازمندان واریز شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین در این مدت ۲۲۷ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۳۲۱ فقره تسهیلات درمان مددجویان به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۵۶۸ فقره تسهیلات برای کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان به ارزش ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

او گفت: در این مدت ۲۵۹ مورد تسهیلات به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان از محل سپرده‌گذاری خیران و هم افزایی صندوق نیز به متقاضیان پرداخت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار