فرمانده نیروی دریایی ارتش:

خدمات‌دهی به زائران از بدو ورود تا زمان خروج از کشور انجام می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ‌ارتش، زائران اتباع را از بدو ورود ‌تا خروج زیر پوشش دارد‌ و در مسیر مواکبی برای ارائه خدمات مستقر شده اند.

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت زواری که از کشورهای دیگر مانند هند، پاکستان و افغانستان از مرز جنوب شرقی وارد کشور می‌شوند را تحت پوشش داریم که این افراد از همان‌ بدو ورود پذیرایی شده و نیازهای اولیه آن‌ها تأمین می‌شود.

وی افزود همچنین در مرز شلمچه مستقر هستیم و یک بیمارستان کامل در این مرز داریم که خدمات به زائرانی که در این نقطه مرزی هستند ارائه می‌دهد.فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت در واقع خدمات‌دهی به زائران از بدو ورود تا زمان خروج از کشور انجام می‌شود.وی افزود: همچنین مواکبی داریم که در مسیر هستند و زائران می‌توانند برای استراحت، نماز و تغذیه از این مواکب استفاده کنند.

دریادار ایرانی بابیان اینکه در دو طرف مرز تلاش برای حفظ امنیت وجود دارد و در این خصوص هیچ مشکلی نیست، گفت: بیشتر تلاش‌ها بر این است که زائران در مسیر دچار مشکل نشوند و تمرکز کشور ما و عراق بر همین مبنا است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال نیز در مرزهای کشور همه‌چیز برای زائران فراهم است و خدمات ما بیشتر در حوزه بهداشت و درمان، حوزه تغذیه، اسکان، تأمین نیازمندی‌های اولیه و پارکینگ است به این شکل که مکان‌هایی که داشتیم و می‌توانستیم خودروی زائران را در آن جا بدهیم جا داده‌ایم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.