ریل باس در مسیر خرمشهر به شلمچه رایگان در خدمت زائران اربعین حسینی

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت تعدادی ریل باس در مسیر خرمشهر به شلمچه قرار داده شده تا به صورت شبانه روزی زوار به صورت رایگان به شلمچه عزیمت کنند.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: یک قطار فوق العاده زائران پاکستانی با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر را، از ایستگاه راه آهن زاهدان به مقصد ایستگاه شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان اعزام شد.

حمید بهادری گفت: زائران پاکستانی توسط این قطار به مقصد ایستگاه کرمان اعزام و طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان توسط ناوگان جاده ای به مرزهای غربی اعزام خواهند شد.

وی افزود: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسین(ع) تعدادی ریل باس در مسیر خرمشهر به شلمچه قرار داده تا به صورت شبانه روزی زوار محترم به صورت رایگان به شلمچه عزیمت کنند.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق افزود: به صورت روزانه ظرفیت قطارهای مسیر قم به سمت خرمشهر افزایش یافته، بنابراین زائران می‌توانند به صورت ترکیبی با قطار زاهدان _ تهران به قم و به سمت خرمشهر سفر کنند.

وی گفت: چندی پیش هم یک رام قطار زائران اربعین از مبدأ زاهدان با حدود ۴۵۰ نفر مسافر به مقصد خرمشهر اعزام شد.

پیش از این نیز فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ‌ارتش، زائران اتباع را از بدو ورود ‌تا خروج زیر پوشش دارد‌ و در مسیر مواکبی برای ارائه خدمات مستقر شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.