خورخه ویلدا اخراج شد

در ادامه تنش‌ها در فوتبال اسپانیا، فدراسیون فوتبال این کشور خورخه ویلدا، سرمربی تیم ملی زنان اسپانیا را اخراج کرد.

زمانی که تیم ملی زنان اسپانیا قهرمان جام جهانی زنان ۲۰۲۳ شد، یک حرکت ناشایست از طرف رئیس فدراسیون فوتبال این کشور کافی بود تا زلزله‌ای در فوتبال اسپانیا ایجاد شود. 

خورخه ویلدا، سرمربی زنان اسپانیا، بعد از جام جهانی زمانی که به کشور برگشت ابتدا از روبیالس حمایت کرد، ولی آنچنان با انتقاد مواجه شد که چند روز بعد در تغییری صد و هشتاد درجه‌ای بیانیه‌ای منتشر کرد و خواهان استعفای او از ریاست فدراسیون شد. 

جالب اینجاست که بعد از تعریف و تمجید‌های اولیه خورخه ویلدا از روبیالس، او از این مربی اسپانیایی به عنوان بهترین مربی دنیا یاد کرد و گفت قصد دارد با ویلدا قراردادی چهار ساله امضا کند و دستمزد او سالی ۵۰۰ هزار یورو خواهد بود. 

به نظر می‌رسد بیانیه بعدی ویلدا باعث خشم روبیالس شده است. رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا که همچنان مقابل همه فشار‌ها مقاومت کرده و حاضر به استعفا نیست امروز نشان داد که مقابل زیردستانش شوخی ندارد. 

رسانه‌های اسپانیایی دقایقی پیش اعلام کردند فدراسیون فوتبال اسپانیا به خورخه ویلدا اعلام کرده که از سمتش اخراج شده است.

اینکه سرمربی‌ای که دو هفته پیش تیم ملی زنان اسپانیا را برای اولین بار در تاریخ این کشور قهرمان جهان کرده بود حالا از سمتش اخراج شده است نشان می‌دهد سطح تنش در فوتبال اسپانیا بعد از رسوایی لوئیس روبیالس چقدر بالاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.