اسماعیلی:

تکلیف سفر‌های عمره باید هرچه سریعتر مشخص شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تکلیف سفر‌های عمره نیز باید هرچه سریعتر مشخص شود و در جلسه آینده شورای‌عالی حج یک پیشنهاد عملی ارائه شود.

محمدمهدی اسماعیلی امروز، چهاشنبه ۱۵ شهریور در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که در کربلا برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که با سیاست گذاری و راهبری مناسب بتوان در حوزه اربعین تحول ایجاد کرد.

وی مجموعه کار‌های صورت گرفته در قالب ستاد مرکزی اربعین را قابل تقدیر دانست و گفت: ظرفیت‌های مردمی بالایی در حوزه اربعین وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

اسماعیلی با تاکید براینکه تکلیف سفر‌های عمره نیز باید هرچه سریعتر مشخص شود، افزود: ضمن جمع بندی آسیب شناسی‌های صورت گرفته در جلسه آینده شورایعالی حج یک پیشنهاد عملی با هدف حل مشکلات فعلی ارائه شود.

وی ابراز امیدواری کرد مسیر مراسم اربعین که به برکت خون شهدا شاهد حضور ارادتمندان حسین بن علی و اهل بیت (علیهم اسلام) است با شکوه‌تر و قوی‌تر از گذشته استمرار یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت‌های رئیس جمهور هم تشکر کرد و گفت: ایشان در چند جلسه ستاد مرکزی اربعین را حضور داشت و پیگیر امور بود. با تدبیر ایشان امسال جریان مردمی ورود جدی تری به روند مدیریتی اربعین داشت که نتایج مثبتی به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه اقدامات بزرگی صورت گرفته که جای تقدیر دارد گفت: آقای حسینی رئیس سازمان حج و زیارت مدیری موفق است که کارنامه روشنی دارد، از مدیران انقلاب و جهادی است که عملکرد ایشان در موسم حج تحسین رئیس جمهور را نیز در پی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار