معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

بیش از ۳۰۰ تخت جدید روانپزشکی به چرخه درمان فارس افزوده می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از افزوده شدن ۳۳۴ تخت روانپزشکی جدید به چرخه درمان فارس تا پایان امسال خبر داد.

دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزوده شدن ۳۳۴ تخت روانپزشکی جدید به چرخه درمان فارس تا پایان امسال، اظهار کرد: در پی سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شیراز و بازدید از بیمارستان روانپزشکی ۲۸۹ تختخوابی در حال ساخت در پردیس دانشگاه و با حمایت‌های استاندار فارس و پیگیری‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این طرح درمانی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

او در خصوص این بیمارستان در حال ساخت بیان کرد: طرح ساخت بیمارستان اعصاب و روان در پردیس دانشگاه که در سفر رئیس جمهور به استان فارس در سال ۱۴۰۰ به شهر شیراز، در ردیف مصوبات این سفر استانی قرار گرفت، با متراژ ۳۳ هزار و ۷۵۴ متر مربع، تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شریفی اضافه کرد: این طرح درمانی که ساخت آن از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است، هم اکنون در مرحله تکمیل، خرید موتورخانه و اجرای محوطه قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: علاوه بر این بیمارستان، تعداد ۲۰ تخت روانپزشکی در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) پاسارگاد، ۱۰ تخت روانپزشکی در بیمارستان امام علی (ع) کازرون و ۱۵ تخت روانپزشکی جدید در بیمارستان شهید دکتر چمران تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار