خودروهای آذربایجان شرقی بیشترین مترددین غیربومی در کریدور اربعین آذربایجان غربی

مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: خودرو‌های با پلاک استان آذربایجان شرقی، بیشترین مترددین غیربومی در کریدور اربعین استان را داشتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طبق آمار ارائه شده از دوربین‌های هوشمند جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، خودرو‌های با پلاک مربوط به آذربایجان شرقی بیشترین تردد را در ایام اربعین به کریدور اربعین آذربایجان غربی داشتند و خودرو‌های با پلاک مربوط به استان‌های تهران و کردستان رتبه‌های دوم و سوم تردد‌ها را به خود اختصاص دادند.

پیمان آرامون افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار و ۳۰۰ خودرو به صورت رفت و برگشت از مسیر پیرانشهر به پایانه مرزی تمرچین تردد داشتند که نشانگر افزایش ۲۶ درصدی تردد در این محور نسبت به مدت مشابه سال بوده و تردد در سایر محور‌های کریدور اربعین نیز افزایش داشته است.

این مقام  مسئول خاطر نشان کرد: میزان کلی تردد در کریدور اربعین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد نشان می دهد و با توجه به اینکه در ایام پایانی پیاده روی اربعین قرار گرفته ایم، میزان تردد روزانه به عدد ۴ هزار و ۹۰۰ و تردد ساعتی به ۲۴۰ خودرو رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.