برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۴۵۰ پایگاه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۴۵۰ پایگاه ثابت و سیار این استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

هر ساله و همزمان با آغاز سال تحصیلی جشن عاطفه‌ها با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و خیران استان و به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همگام و هم راستا با سراسر کشور، پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در جشن عاطفه‌های امسال با شعار آینده ساز باشیم از ۱۵ شهریورماه در سطح استان آغاز و تا ۱۵ مهرماه نیز ادامه دارد.

مبشری گفت: در قالب جشن عاطفه ها، در هفته آخر شهریور پایگاه‌های نمادین کمیته امداد در قالب ۴۵۰ پایگاه ثابت و سیار در میادین و معابر شهر، پایگاه‌های مصلا‌های نماز جمعه ۳۱ شهریورماه و پایگاه‌های مدارس در ۹مهرماه در مدارس استان دایر خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و بیش از۲۱ هزار دانش آموز از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مبشری بیان کرد: یکی از اهداف کمیته امداد در زمینه برگزاری جشن‌های ملی موضوع فرهنگ سازی درخصوص احسان و نیکوکاری در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکاران در جشن عاطفه‌ها سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که امیدواریم با برنامه ریزی و تبلیغات مناسب این مبلغ در سال جاری افزایش یابد.

مبشری به درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد برای جمع آوری کمک‌های مردمی اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان، با شماره گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها و کمک به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع آوری شده در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.