ارتقاء ایمنی محور‌های مواصلاتی برای سفرهای پایان تابستان

راهداری چهارمحال وبختیاری با ارتقاء ایمنی محور‌های مواصلاتی استان، شرایط را برای خدمات رسانی به مسافران ایام پایانی تابستان مهیا کرده است.

روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری با اشاره به پایان تعطیلات تابستانی گفت: تمهیدات لازم برای آماده سازی و ارتقاء ایمنی محور‌های مواصلاتی استان جهت بازگشت مسافران تابستانی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به نقش و تاثیر عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده‌ای از رانندگان و مسافرین خواهشمندیم حتما در هنگام خستگی وخواب آلودگی استراحت کوتاهی با شعار (۲ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت) در بین راه داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: همچنین از تمام مسافران چه آن‌ها که از خودرو شخصی استفاده می‌کنند و چه مسافرانی که قصد استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دارند تقاضا می‌شود که بازگشت خود را به روز‌های پایانی منتهی به شهریور موکول نکنند تا با مشکلات احتمالی همچون ترافیک وصف انتظار بلیت مواجه نشوندودر خصوص تهیه بلیت اینترنتی جهت بازگشت از مبدا و مقصد در روز‌های پایانی شهریور اقدام نمایند.

غلامی اظهار داشت: کار آشکار سازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محور‌های استان فعال می‌باشند.

وی گفت: در مقاطع ورودی ترمینال‌های استان نیز نظارت خود را تشدید کرده ایم و با توجه به نگرانی‌هایی که در بحث حوادث جاده‌ای وجود دارد، مسائل با جدیت بیشتری دنبال می‌شود ومسافرین در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارش شود به شدت با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار