۱۵٠ هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف ۱۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهر گشت سراوان به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.


سرهنگ غلامرضا سراوانی   اظهار کرد: زمین خواران در سال‌های گذشته در اراضی گشت سراوان اقدام به تصرف اراضی به صورت ساخت خاکریز و چهار دیواری کرده بودند که با پیگیری این اداره کل اراضی دولتی در گستره حدود ۱۵۰ هزار متر مربع رفع تصرف و به حال اولیه بازگردانده شد.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی تاکید کرد: تصرف اراضی دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه نخواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی و مبارزه با پدیده زمین خواری اجرا شده است.

وی اظهار کرد: افرادیکه در داخل محدوده اراضی ملی و دولتی اقدام به خرید زمین با عناوین مختلف می‌کنند مراقب زمین‌خواران و افراد فرصت‌طلب باشند و قبل از هرگونه معامله از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

سراوانی خاطر نشان کرد: سامانه ۱۶۵۶ ارتباط مردمی با یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارش مردمی است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار