دانش آموزان به روحیه خودباوری نیاز دارند

استاندار قزوین با تاکید بر تقویت روحیه خودباوری در بین دانش آموزان، گفت: بدون تردید انجام این مساله ضامن توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین امروز در مراسم زنگ بازگشایی آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه حاجی بهرامی قزوین گفت: شما دانش آموزان باور داشته باشید که اگر به خود بپردازید و توان خود را تقویت کنید، می‌توانید قله‌های موفقیت شخصی و اجتماعی را یکی پس از دیگری کسب کنید.

وی ادامه داد: با خودباوری بایستی استعداد‌های خود را کشف کنید و در این راه همه نباید یک مسیر و یک راه را بروید، هر فردی که در مسیر استعداد‌ها و علایق خود به شکل جدی فعالیت کند به طور قطع موفق خواهد بود.

اعلایی خاطرنشان کرد: جامعه فعلی و آینده نیز یک جامعه تک بعدی نخواهد بود و مسیر ما باید با بقیه یکسان باشد، هر مسیری که در راه علاقه و استعداد شما همخوانی داشته باشد، آن مسیر موفقیت شما خواهد بود.

به گفته استاندار قزوین، موفقیت تنها درس خواندن نیست و همه ابعاد را در نظر می‌گیرد، شما دانش آموزان باید در همه حوزه‌ها موفق عمل کنید.

نماینده عالی دولت در استان خطاب به معلمان نیز گفت: در شرایط کنونی وظیفه خطیر و مهم شما، برانگیختن روحیه امید در بین دانش آموزان و جامعه بوده چرا که جوهره و ذات الهی، امید آفرینی می‌باشد و اینکه امید در جامعه گسترده شود تا شرایط خوبی را کسب کنیم، یک واقعیت به شمار می‌رود.

اعلایی اضافه کرد: با امیدآفرینی می‌توان شرایط خاص و قابل قبولی را در جامعه فراهم آورد چرا که فضای آینده به طور قطع رو به رشد و امیدوار کنند است و در این راه نقش معلمان مدارس که می‌توانند کیفیت آموزشی را ارتقا ببخشند، بی بدیل خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.