جانشین فرمانده پدافند هوایی شمال شرق ارتش:

دشمنان با ایجاد فضای غبارآلود به دنبال پیشبرد اهداف خود هستند

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: دشمنان سعی می‌کنند با ایجاد فضای غبارآلود مواضع خود را به پیش ببرند، اما ملت ما با اتحاد و هوشیاری کامل توطئه آن‌ها را مثل همیشه خنثی می‌کند.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در مراسم صبحگاه عهد سربازی در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در مشهد گفت: دشمنان به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند که به توفیق الهی و با همراهی مردم و اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی در این جنگ هم دشمن ناکام مانده و آن که پیروز و سربلند در تاریخ می‌ماند، ملت مقتدر و ولایی ایران اسلامی تحت فرماندهی رهبر انقلاب است.

وی ادامه داد: خدمت مقدس سربازی در کشور ما علاوه بر این که وظیفه‌ای قانونی است، مقوله‌ای ارزشی شمرده می‌شود و خدمت در این لباس مقدس مثل قرآن خواندن و جهاد فی سبیل الله است.

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تغییر نگاه و جایگاه سرباز در کشور بود که با حاکم شدن تفکر دینی و انقلابی، سرباز و سربازی به یک خدمت مقدس و مجاهدت تبدیل شد.

خلیل آبادی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی سربازان فداکار کشور علاوه بر این که به وظایف حساس خود به خوبی عمل کردند در میدان‌های دفاع هم همه جانبه خدمت‌رسانی نموده و متعهدانه حضور فعال داشتند.

وی اضافه کرد: کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق بر سوگند سربازی خود در بیعت با امام زمان «عج» و رهبر معظم انقلاب تا پای جان وفادار خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.