طرح زیرگذر زیباشهر زاهدان پیشرفت ۸۵ درصدی دارد

سرپرست اداره‌کل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: طرح گذرگاه غیر همسطح زیباشهر زاهدان در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود که تا پایان آذرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

حمید بهاری گفت: طرح تبدیل گذرگاه هم سطح به غیر هم سطح زیباشهر زاهدان، اواخر شهریور سال ۱۴۰۰ آغاز شده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی دارد.

وی افزود: برای تکمیل این طرح اعتباری بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال برآورد شده که با توجه به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی، ۷۰ درصد این اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

سرپرست اداره‌کل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: حجم عملیات خاکبرداری این طرح ۳۵ هزار متر مکعب و حجم بتن ریزی سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب برآورد شده است.

وی بیان کرد: در این طرح ۵۰۰ تن میلگرد، ۲۰۷ عدد شمع و ۴۵۰ تن آرماتور به کار رفته که تا تکمیل پروژه حجم آرماتور استفاده شده به ۴۸۰ تن افزایش می‌یابد.

بهاری ادامه داد: طرح زیرگذر زیباشهر با طول اجرایی ۴۰۰ متر و با ارتفاع حداکثر هفت متر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح افزایش سیر قطارها، پیشگیری از سوانح و برخورد‌های احتمالی و رضایتمندی آحاد مردم را در بردارد.

سرپرست اداره‌کل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: در مجموعه راه آهن نگاه ویژه‌ای نسبت به طرح گذرگاه زیبا شهر و کاهش ترافیک این نقطه وجود دارد که با تلاش‌های مستمر همکارانم در راه آهن جنوبشرق سعی داریم هر چه سریعتر این طرح را برای رفاه شهروندان آماده افتتاح کنیم.

برچسب ها: زیرگذر ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار