کلنگ زنی موزه دفاع مقدس در شهربابک

به مناسبت هفته دفاع مقدس کلنگ احداث موزه دفاع مقدس و استخر شنا در محل سپاه شهربابک به زمین زده شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، کلنگ احداث موزه دفاع مقدس و استخر شنا در محل مجموعه سپاه شهربابک به زمین زده شد.

فرماندار شهربابک در آیین کلنگ زنی موزه دفاع مقدس و استخر شنای شهرستان گفت: جنگ تحمیلی از این جهت برای ما دفاع مقدس نامیده می‌شود که ما برای دفاع از اعتقاداتمان جنگیدیم، و افرادی هم که در این راستا فعالیت و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی فداکاری کردند، مقدس هستند.

جلالی با ابراز خرسندی از اقدام به ساخت موزه دفاع مقدس بیان کرد: برای این موزه باید از تکنولوژی‌های جدید بهره برد تا برای مردم جذاب باشد.

امام جمعه شهرستان انار نیز در این مراسم گفت: هزینه کردن برای ساخت چنین مراکزی موجب می‌شود در آینده هزینه‌های گزاف‌تری برای رفع آسیب‌های اجتماعی نپردازیم.

حجت‌الاسلام انصاری افزود: سیر در تاریخ عبرتی برای همه است و برای ساخت این موزه همه منابع پای کار بیایند.

فرمانده سپاه شهربابک هم گفت: موزه دفاع مقدس از مراکزی است که اهمیت بالایی دارد و شهربابک جزو اولین شهرستان‌های استان کرمان در بحث کلنگ زنی و احداث موزه دفاع مقدس است.

سرهنگ استایی تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس یادگاران طلایی آن دوران هستند که می‌توانیم ظرفیت آنان برای محتوای درونی موزه دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

او اظهار کرد: در قبال انتفاعی که برخی سرمایه‌گذاران و شرکت‌های صنعتی و معدنی از منابع شهرستان می‌برند، مسئولیت اجتماعی دارند و باید آن را مطالبه کرد و انتظار داریم برای ساخت دو مجموعه استخر شنا و موزه دفاع مقدس پای کار بیایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار