اجرای رزمایش رعایت ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی گیلان

رزمایش رعایت ایمنی در کارگاه های ساختمانی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی در رشت برگزار شد.

به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی، امروز رزمایشی درقالب بازدید سرزده از کارگاه‌های ساختمانی گیلان در رشت برگزار شد.
 در این رزمایش که با نظارت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اجراشد،  بازرسان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران اداراتی از جمله راه و شهرسازی، نظام مهندسی، صمت، شهرک‌های صنعتی و سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شرکت داشتند که روند رعایت ایمنی کار در کارگاه‌های ساختمانی رشت ر مورد ارزیابی قرار دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در این مراسم با بیان اینکه نیمی از حوادث حین کار و تلفات جانی ناشی از آن در حوزه‌ی کارگران ساختمانی است، افزود: در نیمه‌ی نخست امسال از مجموع ۴۲ حادثه‌ی اتفاق افتاده در حوزه‌ی کار و کارگری استان، ۲۲ مورد در کارگاه‌های ساختمانی اتفاق افتاد که از مجموع ۴ کشته‌ی حین کار، ۳ کشته مربوط به کارگران ساختمانی است.  


سیاوش آقاجانی به روند کاهشی بروز حوادث حین کار در کارگاه‌های گیلان در سه سال اخیر اشاره و تصریح کرد: پارسال از ۱۴۸ حادثه ناشی از کار در حوزه کارگری، ۶۶ حادثه مربوط به کارگران ساختمانی بوده و از ۱۷ فوتی حوادث ۷ نفر ازکارگران ساختمانی بودند.

مهران اکبرنیا رییس اداره‌ی بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در حاشیه برگزاری این رزمایش، گفت: با توجه به فراوانی کارگاه‌های ساختمانی در گیلان، نظارت بر ایمنی کاردر این کارگاهها، بیش ازدیگر حوزه‌های معدنی و صنعتی درالویت است.

برچسب ها: ایمنی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.