۸ مهرماه، آغاز نام نویسی کارگاه‌های مجازی فصل پاییز در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از آغاز نام نویسی کارگاه‌های مجازی فصل پاییز از هشتم مهرماه خبر داد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر گفت: نام نویسی دوره‌های مجازی در دو بخش استانی و ملی فصل پاییز ۱۴۰۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از هشتم مهرماه آغاز می‌شود.

اوافزود: کارگاه‌های فصل پاییز شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: نقاشی، خوشنویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی از جمله کارگاه‌هاست که در سطح‌های مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود.

ابراهیمی‌هژیر تصریح کرد: کودکان و نوجوانان برای شرکت در این کارگاه‌ها از هشتم تا چهاردهم مهرماه می‌توانند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری به نشانی www.kpf.ir مراجعه کرده و وارد بخش آموزش‌‎های مجازی شده و در کارگاه‌های مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.

او افزود: این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) برگزار می‌شوند و زمان کلاس‌ها نیز از ۱۵ مهر تا آذر ۱۴۰۲ تعیین شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: برگزاری هشت فعالیت عمومی، چون معرفی کتاب، معرفی شخصیت، معرفی مکان، معرفی زمان، روخوانی کتاب رایگان جزو فعالیت‌های اصلی کانون است که علاقمندان می‌توانند با عضویت در کتابخانه از این فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.