وسایل نقلیه متخلف، توقیف می شوند

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان از استمرار طرح توقیف خودرو‌های متخلف در محور‌های جنوب استان کرمان به منظور پیشگیری موثر از تصادفات خبر داد. 

سرهنگ امیر معین الدینی گفت: طرح برخورد با خودرو‌های متخلف دارای تخلفات حادثه سازی همچون: سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ استمرار دارد و با توجه به نقش این گونه تخلفات در حوادث ترافیکی، این خودرو‌ها با هماهنگی قضایی توقیف و روانه پارکینگ می شوند و از تردد آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

او بیان داشت: با توجه به وجود جاذبه‌های گردشگری در مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا در جنوب استان کرمان، مانند: جاده دلفارد و دهبکری و افزایش تردد خودرو‌ها در بیشتر ایام سال، می‌طلبد رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب تخلفات حادثه ساز و مخاطره آمیز ،خصوصا در ایام آخر هفته پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان با اشاره به برخورد جدی پلیس راه با همه تخلفاتی که سلامت سایر کاربران ترافیکی را به مخاطره می‌اندازد، بیان کرد: پلیس راه جنوب استان کرمان با تمام توان نیرویی و امکانات خودرویی  برای ایجاد امنیت ترافیکی و روان سازی ترافیک در خدمت شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار