کلاهبرداری میلیاردی پسر از مادرش لو رفت

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی خبر داد که با طراحی یک نقشه شیادانه زمین‌های مادرش را به فروش رسانده بود. 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که با طراحی یک نقشه شیادانه زمین‌های مادرش را به قیمت ۲ هزار و ۶ میلیارد ریال در یکی از نواحی بالای شهر قزوین به فروش رسانده بود دستگیر شد. 

سردار ابراهیمی افزود: در پی مراجعه یکی از مشاورین املاک با مرجوعه قضائی به پلیس آگاهی مبنی بر جعل وکالتنامه و انجام کلاهبرداری توسط فروشنده دو قطعه زمین در یکی از مناطق بالای شهر قزوین، با توجه به حساسیت موضوع بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران در تحقیقات فنی پلیسی دریافتند پسر مالک زمین‌ها با همدستی فرد دیگری اقدام به جعل شناسنامه مادر خود کرده و ۲ قطعه زمین متعلق به مادرش را به مبلغ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال فروخته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران ضمن شناسایی متهم و همدستش، با هماهنگی مقام قضائی دو عامل اصلی این کلاهبرداری را در قزوین و یکی از استان‌های شمالی دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این افراد با طراحی نقشه‌ای شیادانه دو قطعه زمین متعلق به پیرزن ۷۶ ساله را فروخته و برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند کل مبلغ معامله را در قالب سکه و ارز از خریدار دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان به بزه انتسابی خود معترف شده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار