بابائی کارنامی در صحن علنی:

کمیسیون تلفیق پیشنهادات نمایندگان درباره مواد ارجاعی برنامه هفتم را مدنظر قرار دهد

نماینده مردم ساری در مجلس بر ضرورت توجه کمیسیون تلفیق به پیشنهادات نمایندگان درباره مواد ارجاعی برنامه هفتم تأکید کرد.

علی بابائی کارنامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به بند (هـ) ماده ۱۸۰ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: بر اساس این ماده اگر اصل ماده در صحن علنی رأی نیاورد موضوع برای رسیدگی مجدد به کمیسیون ارجاع می‌شود تا در اسرع وقت این ماده بررسی و به صحن علنی ارائه شود. نمایندگان نیز می‌توانند پیشنهادات خود را برای اصلاح این ماده به کمیسیون ارجاع کنند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس ادامه داد: با وجود اینکه چند موضوع مانند همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به کمیسیون ارجاع شده، اما کمیسیون تلفیق به نظر پیشنهادی نمایندگان اصلاً توجه نکرده است. اگر رفت و برگشت‌ها به صورت صوری باشد نشان می‌دهد صحن مجلس جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه آیین‌نامه مجلس باید اجرایی شود، تصریح کرد: کمیسیون تلفیق به پیشنهادات نمایندگان برای بهتر شدن مفاد برنامه هفتم توجه کند. یکی از این موضوعات مهم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده گفت: آقای عزیزی و اعضای کمیسیون تلفیق به نکته مطرح شده از سوی آقای بابائی کارنامی توجه کنند؛ پیشنهادات نمایندگان حتما باید در کمیسیون تلفیق مطرح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
سلام از مجلس انقلابی می خواهیم بازگشت به کار جانبازان بازنشسته را در برنامه هفتم مؤکدا وارد کند و تاریخ شروع و اجرای آن را ابتدای مهرماه امسال تعیین کند. خدا نگهدار.
آخرین اخبار