اماکن عمومی استان سمنان برای سالمندان مناسب‌سازی شوند

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه مناسب سازی اماکن عمومی راهی برای حضور سالمندان استان سمنان در جامعه است، گفت: شرایط این حضور باید در اماکن عمومی و رفاهی فراهم شود.

منطقی  در جشن بزرگ روز جهانی سالمند شاهرود  ضمن بیان اینکه حضور سالمندان در جامعه نیازمند مناسب سازی اماکن عمومی استان سمنان است، گفت: قشر وسیعی از جامعه معلولان، جانبازان و سالمندان هستند که برای تقویت نشاط اجتماعی این افراد باید شرایطی مهیا کرد تا این افراد بتوانند از اماکن عمومی و رفاهی بهره مند شوند.

وی ضمن بیان اینکه استفاده از اماکن دولتی، خصوصی و مراکز رفاهی و خرید نباید تنها به جمعیت خاصی محدود شود، افزود: برای این مهم می‌بایست این روند مناسب سازی اماکن عمومی و رفاهی استان سمنان مورد پیگیری بیشتری قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون اقدامات خوبی در این حوزه برای استان صورت گرفته است، ابراز داشت: همه به خوبی این را می‌دانیم که به تنهایی کافی نیست و هنوز مراکز بسیاری در استان هستند که به این مناسب سازی نیاز دارند.

منطقی ضمن بیان اینکه برای رسیدن به این مهم باید سایر بانک‌ها، ارگان‌ها، دستگاه‌ها و شهرداری‌ها نیز پای کار حضور یابد، تصریح کرد: تنها با همراهی همه مجموعه‌های موجود در جامعه می‌توان به تحقق این آرمان دست یافت.

وی به ضرورت حمایت از جامعه سالمندان استان سمنان تاکید کرد و افزود: حمایت‌های اجتماعی و اقتصادی از سالمندان رمز شکوفایی این خوبان و کسب تجربه این ارجمندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.