پاسخگویی به بیش از ۴ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۴ هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان برقرار شد.

محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری چهار هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هموطنان می‌توانند شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.

وی در خصوص شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۴۱ طی نیمه نخست امسال خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل کالا ۵۳۷ تماس، حمل و نقل مسافر ۴۰۰ تماس و حوزه راهداری ۷۵۵ تماس بوده که این شکایات با ارجاع به حوزه‌های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.

شهریاری با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان افزود: همچنین بخش گویای سامانه ۱۴۱ جهت راهنمایی هموطنان به صورت دائم بروز رسانی می‌شود و وضعیت آب و هوا، انسداد راه‌ها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی، ترافیک در محورهای مواصلاتی و… را به اطلاع تماس گیرنده می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.