مدت زمان انتظار مسافران برای خرید بلیت هواپیما کاهش می‌یابد

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و ادامه روند ممنوعیت فروش بلیت چارتری، مدت زمان انتظار برای خرید بلیت هواپیما کاهش می‌یابد.

محمد محمدی بخش گفت:  با  پایان یافتن سفرهای تابستانی، مدت زمان انتظار برای خرید بلیت هواپیما تا حدودی کاهش یافته اما در حال حاضر باز هم در تمامی روزهای هفته با توجه به تنوع پروازها و درخواست مسیرهای پروازی، میزان تقاضا بالا است.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور، طبق بررسی‌هایی که انجام شده تقریبا تمام روزهای هفته، مسیرهای پروازی پر ترافیک و پر حجم هستند.

او می گوید: با ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی کشور  بخشی از مدت زمان انتظار برای خرید بلیت کاهش می یابد اما با این وجود باز هم میزان تقاضا برای خرید بلیت بالا است و بخشی از عرضه و تقاضا با یکدیگر هم‌خوانی ندارد.

محمدی بخش افزود: حدود ۵۵ فروند ناوگان هوایی وارد کشور شده که از این تعداد ۳۰ فروند عملیاتی شده و واگذاری این ناوگان به بخش هوایی کشور به طور قطع اثر بسیار خوبی بر روند فعالیت بخش هوایی کشور خواهد داشت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: بررسی ها حاکی از آن است که  ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما از چند ماه گذشته اثرات خوبی بر قیمت بلیت ها داشته است که اجرای آن همچنان ادامه خواهد داشت و برنامه ای برای حذف این ممنوعیت نداریم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار