آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دو مقطع دانشگاه آزاد از امروز

ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲ رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و داوطلبان پذیرفته شده بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در مقطع کارشناسی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۲ از امروز آغاز می‌شود.

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲ رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از ساعت ۱۰صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مهرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام‌شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین داوطلبان پذیرفته شده بر اساس براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در مقطع کارشناسی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

پذیرفته‌شدگان این دو مقطع جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام می‌توانند دفترچه راهنمای مقطع موردنظر خود را از سامانه http://sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.

با اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج آزمون سراسری، مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی پیوسته و ناپیوسته حداکثر تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
من اتباع افغانستان استم می‌توانم فوق ارشدی رشته جزا وجرم شناسی ثبت نام کنم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عبدالمجید رحیمی
۰۱:۲۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
سلام من اتباع افغانی استم البته قانونی استم آیا میتوانم ثبت نام کنم در رشته پزشکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
این که فقط یک مقطع بود اونم کارشناسی ناپیوسته! فقط اومدید به دو دسته علوم پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کردید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
در هفته گذشته طی دو روز، یازده مقاله از پژوهشگران دانشگاه آزاد ریترکت شدند! در بیانیه ریترکشن این مقالات عنوان شده است که مجله شواهدی در مورد دستکاری فرآیند بررسی همتایان (peer review) دریافت کرده و طبق توافق بین سردبیر مجله، نویسنده مسئول مقاله و انتشارات وایلی (Wiley)، این مقاله‌ها ریترکت شده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
آخه یعنی چی ؟
به کجا شکایت کنیم ؟
دو هفته از سال تحصیلی گذشته اما کلاسهای تهران مرکزی هنوز تشکیل نشده است و هنوز دانشگاه در حال ثیت نام است ! 16 جلسه استاندارد به 12 جلسه هم نمیرسد . سازمان تعزیرات یا نهاد نظارتی دیگیری به کم فروشی دانشگاه آزاد ورود نمیکند ؟ فقط شهریه دادن مهم است ؟
آخرین اخبار