افزایش پاداش ورزشکاران ناشنوای مدال آور

رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: برای حمایت از ورزشکاران ناشنوا با همراهی وزارت ورزش و جوانان، پاداش این ورزشکاران افزایش یافت.

رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: آذربایجان‌غربی پیشرفت خوبی در این بخش داشته و از استان های موفق کشور به شمار می رود.

مهران تیشه‌‎گران  افزود: در سال های اخیر، قهرمانان زیادی از این استان برای حضور در رقابت های بین المللی و المپیک ناشنوایان انتخاب و معرفی شده و مدال آور نیز بوده اند.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده نیز قهرمانان بیشتری از این استان در تیم‌های ملی و مسابقات مختلف داشته باشیم.

رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مهمترین مشکل این قشر از ورزشکاران را معیشت عنوان کرد و ادامه داد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت از این ورزشکاران انجام داده و با همراهی وزارت ورزش و جوانان، پاداش ورزشکاران ناشنوا نیز افزایش یافته است.

تیشه گران اظهار کرد: وظیفه فدراسیون تلاش برای حل مشکل معیشت این ورزشکاران است که آن را با قدرت ادامه می دهد.

وی درخصوص مسابقات آتی نیز گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان بعد از شکست آمریکا، امروز برای کسب مقام پنجم جهان در مالزی به مصاف آلمان خواهدرفت ضمن اینکه ماه آینده تیم ملی فوتسال به عنوان قهرمان ۲ دوره اخیر به مسابقات جهانی سائوپائولو اعزام خواهد شد.

رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان افزود: در اسفند امسال نیز در مسابقات المپیک زمستانی در سه رشته شطرنج، فوتسال و اسکی اسنوبرد به آنکارا خواهیم رفت.

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی، «عبدالسلام معروفی» با کسب همه آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.