بازی‌های آسیایی هانگژو؛

ادامه ناکامی وزنه برداری؛ دهدار اوت کرد

ملی پوش وزنه برداری دسته ۱۰۹ کیلوگرم در یک ضرب موفق نبود و اوت کرد.

رقابت دسته ۱۰۹ کیلوگرم مردان برگزار شد و مهدی کرمی و رضا دهدار دو ملی‌پوش کشورمان به همراه وزنه‌بردارانی از کره جنوبی (۲ نفر)، عراق، ازبکستان (۲ نفر)، چین و ترکمنستان به روی تخته رفتند.

در حرکت یک‌ضرب کرمی کار خود را با مهار وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی آغاز کرد، اما در تلاش دوم موفق به مهار صحیح وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی نشد. او در تلاش سوم پشت وزنه باز هم وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی را انداخت و با رکورد ۱۷۰ کیلوگرم به کار خود پایان داد و در رده ششم ایستاد، آن هم در شرایطی که سه وزنه‌بردار اوت کردند.

همچنین دهدار سه بار پیاپی در مهار وزنه‌های ۱۶۹، ۱۷۰ و ۱۷۶ کیلوگرمی ناکام ماند و اوت کرد تا بدین ترتیب در دو ضرب نیز به روی تخته نرود.

در حرکت دو ضرب، مهدی کرمی ابتدا وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی را انداخت، اما در تلاش دوم در مهار همین وزنه موفق ظاهر شد. او در تلاش سوم و در مهار وزنه ۲۲۲ کیلوگرمی ناکام ماند و با رکورد ۲۱۰ کیلوگرمی به کار خود پایان داد.

بدین ترتیب کرمی با رکورد مجموع ۳۸۰ کیلوگرم در رده پنجم این دسته قرار گرفت؛ هم در شرایطی که ۴ وزنه‌بردار اوت کردند.

سیده الهام حسینی ملی‌پوش دسته ۸۷ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری بانوان ایران، به روی تخته رفت و با حریفانی از ازبکستان، کره جنوبی (۲ نفر)، مغولستان، چین، عربستان، ژاپن (۲ نفر)، چین تایپه و ترکمنستان به رقابت پرداخت.

حسینی در در رقابت‌های جهانی عربستان در دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه زده و رکورد‌های ۹۶ در یک‌ضرب و ۱۲۵ کیلوگرم و ۲۲۱ کیلوگرم در مجموع را به ثبت رسانده بود، کار خود در یک‌ضرب را با مهار ناموفق وزنه ۹۵ کیلوگرمی آغاز کرد، اما در تلاش دوم همین وزنه را بالای سر برد. او در تلاش سوم نتوانست در مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی موفق ظاهر شود و با همان رکورد ۹۵ کیلوگرم و کسب رتبه دهم در بین ۱۱ وزنه‌بردار، به کار خود در یک‌ضرب پایان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار