مردم از پلیس حمایت خواهند کرد

امام جمعه موقت ساری با قدردانی از عملکرد فرماندهی انتظامی استان گفت: مردم از پلیس حمایت خواهند کرد.

حجت السلام نصوری امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با قدردانی از عملکرد فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفتن نام فرمانده انتظامی مازندران در فهرست تحریم دشمنان انقلاب را نتیجه عملکرد مثبت و تاثیر گذار فرماندهی انتظامی استان دانست و گفت: مردم از پلیس حمایت خواهند کرد و پلیس مقتدر را در همه حال در کنار خود خواهند دید.

او با تاکید بر اینکه پلیس جامعه باید پلیسی در عصر انتظار باشد، افزود: عدالت گری، امانت داری، رعایت و حفظ حقوق شهروندی باید همیشه در اولویت فعالیت نیرو‌های امنیتی کشور به ویژه نیروی انتظامی باشد.

امام جمعه موقت ساری با گرامیداشت هفته وقف، خواستار وقف برای امام حی و امام زمان (عج) شد و گفت: باید تلاش شود این حرکت انسانی و دینی در زمینه وقف برای امام زمان نیز تجلی پیدا کند.

حجت السلام نصوری با تاکید بر نهادینه شدن گفتمان پیامبر اکرم، وحدت بین همه مذاهب اسلامی را در گرو گفتمان پیامبر و در ادامه گفتمان مهدویت دانست و افزود: قرآن، پیامبر و منجی سه ضلع وحدت عالم بشریت است که برای پیروی آن، رسالت پیامبر اکرم باید پذیرش، اعمال، حمایت و اجرا شود.

خطیب موقت جمعه ساری در ادامه با بیان اینکه امام صادق علیه السلام با احیای جریان عاشورا، زمینه‌های بستر سازی برای ظهور را از همان زمان فراهم نموده است اجتماع عظیم اربعین را از نتایج همان زمینه سازی فرج امام عصر با روشنگری اهداف قیام عاشورایی دانست.

حجت السلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز به عنوان سخنران نخست پیش از خطبه‌های امروز نماز از ثبت ۳۱۲ وقف جدید یکسال گذشته در استان خبر داد.

او افزود: مازندران از استان‌های پیشرو در مقوله وقف است و در سال‌های اخیر ۱۶۷ موقوفه فقط در عرصه بهداشت، درمان و سلامت استان به ثبت رسیده است.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.