دنیای آینده دنیای فلسطین است

هر چند دنیا در برابر جنایت اسرائیل سکوت کرده اما همانطور که رهبر انقلاب پیش بینی کردند دنیای آینده دنیای فلسطین است.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی این روز‌ها خانه و زندگی مردم را نابود می‌کند، گفت: نوچه‌های آمریکا و اسرائیل هم پارسال می‌خواستند چنین بلایی را سر ایران بیاورند و جوانانی مانند آرمان علی وردی را به شهادت رساندند، اما در این مسیر تیرشان به سنگ خورد و مردم باهوش‌تر از آن‌ها بودند.

او افزود: همه مردم ایران در سوگ غم مردم غزه هستند و نگرانند از جنایتی که رژیم اشغالگر در آن‌منطقه مرتکب می‌شود، این‌ها درحالیست که دنیا در حال تماشای این تجاوز است که تا همین حالا نزدیک به ۷ هزار نفر زن و کودک و پیر و جوان از بین رفتند و چند برابر مجروح شدند.

امام جمعه ساری گفت: مطبوعات خارجی هم حتی به قدرت حماس اذعان کردند و گفتند این نیرو مهارشدنی نیست و قدرت اسراییل در جناح‌های مختلفی تضعیف شده است.

آیت الله لائینی گفت: پیش بینی مقام معظم رهبری این بود که در قضایای پیش آمده ملت فلسطین پیروز است و دنیای آینده دنیای فلسطین خواهد بود.

او با بیان اینکه کشاورزی استان باید صنعتی شود و دوران کشاورزی سنتی مدت هاست که گذشته است، افزود: مقام معظم رهبری بار‌ها در سخنانش گفته از علوم جدید باید در کار‌ها بهره برد و می‌شود کشاورزی را دانش بنیان کرد تا بتوان محصولات با کیفیت‌تر و بیشتری برداشت کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان گفت: دست کم دو وزیر باید از مازندران در کابینه دولت حاضر باشند یکی وزیر کشاورزی، چون در میان همه استان‌ها مازندران قطب کشاورزی است، یکی هم وزیر ورزش و جوانان، چون ورزشکاران ما در طول سال‌های گذشته همواره روی سکو بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار