دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت:

اقناع افکار عمومی یک اصل مهم در تحقق مردم سالاری دینی است

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به نقش اثرگذار مردم در پیشبرد اهداف نظام، گفت: در الگوسازی مردم سالاری دینی، اقناع افکار عمومی بسیار حائز اهمیت است.

نشست دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با فرمانداران و دستیاران فرمانداران استان شنبه شب ۱۵ مهر برگزار شد.  

سیداحمد عبودتیان در این جلسه با اشاره به نقش مهم و اثرگذار مردم در مناسبت‌های مختلف، افزود: در الگوسازی مردم سالاری دینی، اقناع افکار عمومی بسیار حائز اهمیت است.  

وی بیان داشت: دستیاران باید نظام مسائل را احصا و تعریف کنند و به ظرفیت‌های نخبگان، دانش آموزان و طیف‌های موثر در سطح جامعه توجه کنند.
 
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت تصریح کرد: ایجاد و ارتباط با حلقه‌های میانی، الگوگیری از برنامه‌های موفق مردمی و میدان گشایی برای حضور مردم در برنامه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دستیاران مردمی است.  

وی تصریح کرد: تشکیل حلقه‌های اندیشه‌ورز و استفاده از افراد اثرگذار در سطح جامعه نقش موثری در حل مسائل دارد.  

رحمان جلالی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به نقش مهم و محوری مردم در پیشبرد اهداف نظام، افزود: در فراز و نشیب‌های نظام و انقلاب، هر کجا که مردم ورود پیدا کردند، مسائل به بهترین شکل رفع شد.  

وی با اشاره به نقش اثرگذار مردم در سطح استان در حوزه‌های مختلف، افزود: در عرصه اجتماعی برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان اطلاعات مردمی بسیار برای ما کمک کننده بود و ثمره آن نیز به خوبی مشخص شد.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار داشت: در تامین امنیت نیز هرکجا که مردم به میدان آمدند، عرصه بر بدخواهان نظام تنگ و قائله ختم شد.  

وی تصریح کرد: اهمیت توجه به مردم در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست، لذا توجه به ظرفیت مردم بسیار مهم و مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری است و این جلسه در همین راستا تشکیل شده است.  

جلالی ابراز داشت: در سامانه ارزیابی فرمانداران نیز نحوه همکاری فرماندار و دستیار فرماندار با حرکت‌های مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد که هدف آن فعال‌سازی هرچه بیشتر جریان‌های مردمی است. 

این جلسه با حضور فرمانداران و دستیاران فرمانداران استان برگزار شد و در ادامه تعدادی از دستیاران فرمانداران به بیان تجربیات موفق خود در حل مسائل شهرستان پرداختند و اهم مباحث خود را مطرح کردند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار