دستیار رئیس جمهور:

رئیس جمهور ارادت قلبی به مردم کُرد زبان دارند

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: رئیس جمهور ارادت قلبی به مردم کُرد زبان دارند و سلام ویژه به هموطنان این منطقه رساندند.

سیکنه سادات پاد دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در جریان سفر به سردشت با همراهی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در توقفی کوتاه در مهاباد گفت: بنده حامل پیام و سلام ویژه رئیس جمهور به مردم اهل سنت و کرد زبان منطقه به ویژه شهروندان مهابادی هستم که همیشه رئیس جمهور ارادت دلی به هموطنان این منطقه دارند.

وی ادامه داد: ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری و حس وطن دوستی همواره در بین مردم این منطقه زبانزد بوده و نقش خود را در برهه‌های مختلف و طول تاریخ نشان داده‌اند.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به همراه هیات دیپلماتیک ژاپن در جریان سفر به سردشت در مهاباد توقف کوتاهی داشتند و ضمن بازدید از سد این شهرستان مورد استقبال مسئولان مهابادی قرار گرفتند.

همچنین در حاشیه این بازدید فرماندار ویژه مهاباد نیز توضیحاتی را در مورد شرایط سد و موقعیت جغرافیایی این شهرستان ارائه کردند.

سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به مناسبت هفتم تیرماه به همراه هیات دیپلماتیک ژاپن به سردشت سفر کرده است.

در این سفر تعدادی از رسانه‌های بین‌المللی نیز دستیار رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.