دیدار دستیار رئیس جمهور با خانواده کشته شدگان اغتشاشات ۱۴۰۱ در استان گیلان

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به منظور بررسی وضعیت پرونده کشته شدگان اغتشاشات ۱۴۰۱ با خانواده سه نفر از آنان دیدار کرد.

 سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و عضو کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال ١۴٠١ به منظور بررسی وضعیت پرونده کشته شدگان اغتشاشات با خانواده سه نفر از آنان در شهرهای رشت، لشت نشا و رضوانشهر در استان گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدارها ضمن تشریح وظایف کمیته ویژه بررسی ناآرامی ها عنوان کرد: این کمیته به دستور رئیس جمهور تشکیل شده و اعضای آن از سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه هستند.

پاد تاکید کرد که وی با ماموریت از طرف کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال گذشته خود را مکلف، موظف و متعهد به بررسی دقیق و پیگیری وضعیت آنچه روی داده می داند.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی همچنین گفت: گزارش دقیق و کامل این دیدارها را به صورت مکتوب در اختیار کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال ١۴٠١ قرار خواهد داد.

دستیار رئیس جمهور از روز گذشته در سفری به گیلان با خانواده چند نفر از کشته شدگان اغتشاشات دیدار کرد و امروز هم جلساتی با استاندار و مسئولان استان داشت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.