لایروبی ایستگاه پمپاژ فاضلاب شیرآباد شهر زاهدان انجام شد

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اتمام عملیات لایروبی ایستگاه پمپاژ فاضلاب شیرآباد شهر زاهدان، پس از ۲۲ ساعت فعالیت بدون وقفه خبر داد.

 روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، علی کاوه گفت: لایروبی ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر زاهدان با هدف بهره‌برداری صحیح از تأسیسات، جلوگیری از بروز اختلال در فرآیند پمپاژ مستمر و پس‌زدگی فاضلاب از منهول‌های سطح شهر انجام شد.

وی، حجم انباشت رسوبات تخلیه شده در حوضچه مکش ایستگاه پمپاژ را ۴۰ متر مکعب اعلام کرد و گفت: این اقدام که به دلیل وجود گاز‌های سمی و کمبود اکسیژن در فضای بسته حوضچه مکش، کاری بسیار حساس و دشوار است، با تمهیدات اعمال شده و رعایت حداکثری اصول ایمنی کار، توسط یک تیم ۱۳ نفره انجام شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: ورود روان‌آب‌های سطحی به شبکه و انباشت گل و لای در حوضچه سبب کاهش حجم و مسدود شدن ورودی پمپ‌ها و ایجاد اختلال در پمپاژ فاضلاب می‌شود، از این رو با توجه به هشدار‌های بارندگی بیش از حد نرمال در پاییز و زمستان امسال ، جهت جلوگیری از بروز هرگونه بحران، عملیات لایروبی انجام پذیرفت.
 

برچسب ها: لایروبی ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار