معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

محققان خارجی ۲۵ مقاله در کنگره فیزیولوژی ایران در سمنان ارائه می‌کنند

میرمحمدخانی گفت: پنجمین کنگره بین‌المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی ایران به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار می‌شود و پژوهشگران خارجی ۲۵ مقاله در این رویداد علمی دارند.

میرمحمدخانی معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی  سمنان در نشست خبری گفت: حدود ۹۰۰ مقاله علمی شامل ۵۵۰ مقاله به صورت پوستر، ۳۴۳ مقاله به همراه سخنرانی در پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ۱۹ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۵ مقاله مربوط به دانشمندان خارجی در پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به میزبانی میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارایه می‌شود.

میرمحمدخانی با بیان اینکه انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی از انجمن‌های قدیمی فعال است، گفت: خودکفایی در تولید دارو و دستیابی به فناوری ساخت برخی داروها با حمایت از ایده‌ها، از جمله اهداف برگزاری رویداد استارت آپی است.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اظهار کرد: ۴۰ اثر فناورانه در حوزه دارو توسط استادان و اعضای هیات علمی و صنعتگران حوزه داروسازی ارایه شد که در پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به محققان به صورت برنامه جانبی معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار