خروجی کار‌ها باید به نفع مردم و ملموس باشد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات و پیگیری‌های ارکان اجرایی استان باید به نفع مردم و در جامعه ملموس باشد.

  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ آیت الله مصطفی محامی در دیدار مدیران اداره‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان فرصت و ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه در اختیار دارد که نیروی انسانی جوان سرآمد آن‌ها است.

وی افزود: هر فردی در هر مسئولیت و جایگاهی باید تمام تلاش و توان خود را برای کسب رضایتمندی و خدمت به مردم و عمران و آبادانی این خطه پهناور بکار گیرد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان شرح وظایف گسترده و بهم پیوسته‌ای دارند که عمده افراد جامعه را در بر می‌گیرد.

آیت الله محامی گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی به نقاط ضعف و قوت حوزه کاری خود در شهر و استان آگاه باشند، قطعا تصمیماتی که گرفته می‌شود، با آینده نگری و اطمینان بخشی همراه خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان کرد: وزارت متبوع بعنوان بزرگترین وزارت‌خانه اجتماعی دولت، خدمات متنوع و گسترده‌ای را به مردم ارائه می‌دهد.

خلیل‌احمد سلامی گفت: استان در مسیر توسعه قرار دارد و یکی از ابزار‌های مهم در این راه، نیروی کار ماهر است. ظرفیت آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای تربیت نیروی انسانی متناسب با مشاغل مورد نیاز سیستان و بلوچستان پای کار است.

وی حمایت از جوانان و افراد جویای کار برای کارآفرینی با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت را یکی دیگر از وظایف و کارکرد دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد و افزود: ارتقای فرهنگ کار در استان نیازمند کار جدی و هماهنگ همه ارکان اجرایی مختلف است و باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان درباره وضعیت تعاونی‌ها هم افزود: حمایت از شکل گیری تعاونی‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، دانش بنیان و روستایی در نقاط مختلف استان مبنی بر ظرفیت هر منطقه هدف‌گذاری شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار