اتحاد نیرو‌های مسلح، عامل اصلی بازدارندگی در کشور

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: اتحاد، هماهنگی و یکرنگی که نیرو‌های مسلح در سطح کشور دارند، عامل اصلی بازدارندگی است.

سرتیپ دوم امیرغلامعلیان در دیدار با سردار فرشید فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظانی (نزاجا) گفت: زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و امنیتی که در جامعه حاکم می باشد، حاصل فعالیت نیروی انتظامی است.

او با اشاره به اینکه ما یک نهاد بسیار قوی در حوزه نیرو‌های مسلح هستیم، افزود: اتحاد، هماهنگی و یکرنگی که نیرو‌های مسلح در سطح کشور دارند، عامل اصلی بازدارندگی است که امروزه در جامعه شاهد هستیم و از طرفی هم، دشمن این اتحاد و هماهنگی را نشانه گرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بیان داشت: خداراشکر کشور دارای امنیت مثال زدنی است که سهم نیروی انتظامی نسبت به سایر حوزه‌ها ملموس‌تر است. 

او با بیان اینکه تجربه نشان داده که هر زمان استان، دچار مشکلی شده است، مجموعه نیرو‌های مسلح پای کار آمده اند و هر کدام گوشه‌ای از کار را گرفته اند، ادامه داد: هدف از دیدار این است که اعلام کنیم: ارتش جمهور اسلامی در کنار شما است.

ارشد نظامی ارتش گفت: در اغتشاشات قبلی، استان کرمان برخلاف تصور خیلی ها، جزو کم آسیب‌ترین استان‌ها بود و پیرو نظرات کارشناسی شده در شورای‌های تامین، کم ترین تنش و ناآرامی را در استان دیدیم که خوشبختانه اکنون شاهد امنیت در کرمان هستیم.

سردار فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مجموعه ارتش جمهوری اسلامی، گفت: همه ما به پیروی از فرمانده کل قوا، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) یک هدف را پیش گرفته ایم.

او با اشاره به اینکه با بر تن داشتن لباس سربازی، خدمتگزار مردم هستیم، بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تنها سازمانی که بیشترین ارتباط با مردم  را دارد، انتظانی است؛ بنابراین ما همه جا هستیم و از این امر، خداراشکر می کنیم و امیدواریم که توفیق خدمت را همچنان داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار