سخنگوی سپاه مطرح کرد؛

پاسخ رهبری به اعلام اشتیاق مردم کرمان برای زیارت ایشان

سردار شریف از پاسخ مقام معظم رهبری به اعلام اشتیاق و لحظه شماری مردم کرمان و همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی برای زیارت معظم له خبر داد.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در اجتماع جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در استان کرمان از شرفیابی اخیر جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح که مفتخر به درجه سرتیپ تمامی شده‌اند به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) خبر داد و گفت: در شرفیابی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) در پاسخ به درخواست اینجانب مبنی بر اشتیاق و لحظه شماری مردم کرمان و فرماندهان و رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله و همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای زیارت معظم له فرمودند: من مردم کرمان را خیلی دوست دارم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه این مدال افتخاری برای مردم ولایت‌مدار استان کرمان است که مقام معظم رهبری اینگونه فرمودند، افزود: لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب همواره بیان کننده آن است که رهبری از مردم کرمان راضی هستند.

وی با اشاره به اینکه از این بابت خدا را شاکریم و از خداوند می‌خواهیم که این پیوند روزافزون و مستحکم‌تر باشد، گفت: در اینجا نیز می‌گویم مردم کرمان برای تحقق فرامین شما جان می‌دهند و به آن افتخار می‌کنند.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشکر ۴۱ ثارالله را از نماد‌های درخشان و نگین دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این لشکر به نمایندگی و به نام مردم کرمان در جنگ ۸ ساله خوش درخشید و فردی لایق و منحصر به فرد فرماندهی آن را به عهده داشت و پس از دفاع مقدس نیز لحظه‌ای را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب از دست نداد و سپس جریان مقاومت را راه اندازی کرد و موجب افتخار مردم کرمان شد.

سردار شریف تاکید کرد: مردم گام اول انقلاب را در ۴۴ سال گذشته مصمم و ماندگار برداشتند و کشور را در معرض یک جهش امید آفرین قرار دادند و به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب امروز ایران سرافراز منبع الهام بخشی برای آزادگان جهان است و گام دوم نیز ادامه گام اول است و جوانان در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار